Результати моніторингу якості освіти
Освітній процес в закладі дошкільної освіти організований за дистанційною формою в синхронному та асинхронному режимах відповідно до програмно-методичного забезпечення, являє собою єдиний комплекс освітніх компонентів для набуття виховання компетентностей, визначених Базовим компонентом дошкільної освіти, чинними освітніми комплексними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України.
Проведено моніторинг компетентності дітей за освітніми напрямками (за віком) у дистанційному форматі (опитування батьків)
Звіт керівника за 2022 - 2023 навчальний рік
Результати моніторингу якості освіти за 2021-2022 навчальний рік
Працюючи за комплексною освітньою програмою «Стежинки у Всесвіт», вихователі проводили обстеження дітей за освітніми напрямами. За результатами моніторингу діти досягли таких рівнів розвитку (%)
Вікова група |
Рівні (%) |
|||||||
високий |
достатній |
середній |
низький |
|||||
верес. |
січень |
верес. |
січень |
верес. |
січень |
верес. |
січень |
|
Молодший д.в. 39 дітей |
4 |
10 |
26 |
34 |
38 |
50 |
32 |
6 |
Середній д.в. 42 дитини |
3 |
6 |
23 |
39 |
44 |
35 |
30 |
20 |
Старший д. в. 65 дітей |
5 |
24 |
26 |
50 |
58 |
20 |
11 |
6 |
Звіт в.о. директора за 2020 - 2021 навчальний рік